KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 28, 2008

Bala masih hidup !!!

Nak jadi kaya? Jadi macam Bala. Dia masih hidup. Tak tahu berada di mana.
Yang ada cuma panggilan talipon untuk ucap selamat Hari Deepavali kepada keluarga.

Baca berita KOSMO

Penyiasat persendirian kontroversi, P. Balasubramaniam sempat menghubungi keluarganya kelmarin sempena Deepavali walaupun kini bersembunyi di luar negara.

Anak saudaranya, R. Kumaresan berkata, setelah agak lama tidak berhubung, Balasubramaniam berbuat demikian pukul 10 malam kelmarin untuk bertanya khabar sempena sambutan hari Deepavali.

"Kami semua amat sedih kerana tidak dapat menyambut Deepavali bersamanya kerana dia masih berada di luar negara.

"Dia sempat berpesan menjaga diri dan ibunya di kampung," katanya ketika dihubungi semalam.

2 comments:

mountdweller said...

hahaaa... hidup di negara nenek aku ini kalau nak kaya tiru macam Bala. Tapi kena berani hadapi bala risiko.

Kan Bala dah kaye sekarang!

broooo... said...

bukti kelemahan tegar polis Malaysia...
Bala seorang pun tk mampu ditangkap bawak pulang kembali ke Malaysia & buat dakwaan di mahkamah kerana memfitnah.
atau Bala tu sendiri menjadi "bala" kepada polis???
ingat bahawa "bersubahat" itu lebih besar dosanya daripada "membunuh"!!! Al#*_-**# &C4***

Posting terkini

Blog Archive