KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 25, 2008

Hamid Albar sekali lagi tuduh tanpa bukti

Pada peringkat awal Hindraf di kritik, ada beberapa mangkuk yang berayun gagal memberikan bukti yang jelas tentang kaitan Hindraf dan militan. Selain cakap cakap kosong je.

Semalam, Hamid Albar, sekali lagi memberikan amaran kepada sebarang NGO untuk tidak mencampuri dan menyokong pertubuhan haram itu.

Sedikit ... petikan berita

“Tak kira apa nama yang mereka gunakan, tindakan akan diambil.... Ini bukan tindakan terhadap kaum India atau Hindu, tetapi tindakan terhadap kumpulan ekstremis yang ada kaitan dengan kegiatan militan dan berpendirian ekstrem, sebab itulah kita ambil tindakan.
Kita sedang menanti sebarang bukti bertulis dari pihak Kementerian Dalam Negeri tentang kaitan Hindraf dan sebarang aktiviti pengganas di luar sana. Kat dalam negera tak ada lagi bom bom ... kecuali bom mesin ATM.

5 comments:

|1f34|-|1r3 said...

ada lg satu bom2 ni wak..takkan ko dh lupa kot? kes mahkamah pon xsetel2 lg....hehe..alaaa....yg guna C4 tuh

troll beads said...

Biagla kat dia... Dia dah tua dah tu... tak lama dah pun...
C4 tu bukan dia kenai pun... hehehehe

http://vitamin-supplements-worlds.blogspot.com/

mountdweller said...

Apa nak herankan. Kalau PM pun cakap merapu, inikan pula menterinya!

Kalau pun dia tu peguam, nak belit, belitlah di dalam mahkamah saja. Dah jadi menteri ni tak payahlah berbelit-belit.

matcomot said...

apa nak pelik......
di malaysia gajah pun blh di tuduh menjadi harimau.

Master Yoda said...

Dato' Seri,

Ape yg ko merepek ni SYAITAN???

Posting terkini

Blog Archive