KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 25, 2008

Terkejutnya aku !!!

Bayangkan anda bersendiri di rumah. Rasa nak terkencing dan untuk ke tandas, lampu dapur di pasang. Sejurs lampu di pasang, kelihatan kelibat hantu yang sedang mencangkung di atas singki dapur merenung tepat ke arah anda.

Kaki terketar ... mulut tidak mampu menjerit dan di susuli dengan aliran air kencing yang mengalir deras dan panas melalui celah seluar tidur.

Sekiranya anda dapat bayang kan diri anda berada di dalam situasi tersebut, anda faham maksud 'TERKEJUT".

Petang ni ku cari cari berita KEJUTAN yang sejak semalam di janjikan oleh menteri rambut putih dan ini berita yang kita dapat.

Penurunan harga minyak tak melebihi 15 sen - Shahrir Samad

Baca tajuk tu korang ada rasa macam terserempak hantu sampai nak terkencing?
Kalau tidak, bermakna anda tidak lagi mencapai tahap terkejut yang sepatutnya.

8 comments:

kapaksiam said...

Menggelembong cara bodoh membuktikan menteri tu memang bodoh, tapi cuba memperbodohkan rakyat.

Kenapa lah orang Johor sanggup memilih pemimpin yang bodoh sebegini rupa?

armouris said...

antara berita di bawah, yang manakah jika diumumkan oleh shahrir, yang paling mengejutkan anda :

a. mulai esok, tol tak payah bayar
b. saya tak perasan hari ni jumaat, ingatkan khamis
c. saya nak kahwin lagi satu
d. harga minyak diturunkan ke 1.92, sape2 yang dah claim roadtax, kena bayar balik kat kerajaan

-----------------------
info-jariah.blogspot.com
info-kesihatan-anda.blogspot.com
our-health-info.blogspot.com

Anonymous said...

saya nak kawin lagi satu !!!
Heheheh ....

Anonymous said...

pemimpin umno membodohkan ahli umno kerana yang banyak komplen adalah yang bukan ahli umno, bukan ahli umno suma cerdik bab ekonomi. tapi ahli umno bangang dalam ekonomi dan bangang dalam politik............


cucu orang utan nak komplen hal minyak niiiiiii

Manjung Mari said...

Salam!
Nampaknya gambar Sahril pun dalam blog ni MESTI diterbalikkan juga, sebab ia dah cuba berbohong dengan rakyat Malaysia... Ia cuba nak menjada pengusaha stesen minyak, turun paling tinggi 15 sen shj, masa naik dulu kenapa tak ingat masaalah rakyat, pengusaha setesen minyak untung ribu-ribu, bila time tak mau, lebih baik tak usah meniaga...TERBALIKKAN GAMBAR SHAHRIL SAMAD...

Anonymous said...

la ...pemimpin umno tu la yang cerdik kerana dia dapat memperbodohkan yang dikatakan cerdik tapi bodoh.Yang memilih nya pun bodoh yang terpilih nya pun bodoh.Dah kena dah .Yang bodoh jual yang cerdik.Yang cerdik pun dijual oleh sibodoh.Jadi yang sinun boleh balik di sanun.

mountdweller said...

Aku dah kata semalam. "Boleh caye ke?" Ketuanya lidah bercabang dan menterinya mungkin lidangnya berbilang cabang!

abe MIE 'TERJAH' said...

lidah bercabang?

anwar ibrahim ke?

Posting terkini

Blog Archive