KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 20, 2008

Najis najis UMNO yang perlu di cuci



Clear notice: A yellow signboard informing the public that Raja Musa is a forest reserve, but this seems to have been ignored.


Well organised: The smallholders have even put up bunds like this to prevent floods from inundating their settlement.



Access road: This wide gravel road at Raja Musa in Kuala Selangor provides access to the houses and is separated by a drainage system that the smallholders built.


Bare necessities: The smallholders have built their own drainage and irrigation system, bridges and even an access road.

berita penuh nya di STAR
no2umno - Kecoh minggu lepas bila penduduk di sana menghubungi EXCO pertanian Selangor, Yaakob Sapari tentang kononnya beliau berjanji memberikan geran tanah TOL pada penduduk di situ.

Apa yang korang kena pikirkan adalah .... sebelum kawasan tersebut menjadi terang ... apa yang telah di potong dan di angkut keluar. Balak?

Selepas kawasan menjadi lapang, maka orang ramai masuk ke situ untuk bercucuk tanam dan berdiri lah rumah rumah rumah penempatan. Kejadian berlaku sejak berpuluh tahun yang dulu. Sekarang Kerajaan pakatan rakyat kena cuci NAJIS yang di tinggalkan oleh BARISAN NAJIS.

Korang cari lah kalau kalau ada tanah kosong di Selangor ... Semua dah rentung, semua dah di bahagi bahagikan. Jangan harap nak dapat tanah percuma lagi. Semua BN dah balun... .tak caya tanya Khir Toyo.

3 comments:

antikhir said...

Khir Toyo ?
Jawa yang gadai tanah Selangor.

mozilla said...

balak dah di belasah UMNO sejak dulu lagi. Zaman Mat taib seterusnya ke Khir Toyo.

Diorang buat senyap dan sekarang serahkan semuanya kepada pakatan Rakyat.

Yaakob Sapari kena bongkar kes ni.

chow shen wan said...

tak bolek di bersihkan lagi dah......
nanti semuanye ditanggung PR...

BN gelek sakan.

Posting terkini

Blog Archive