KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 23, 2008

Pandikar Amin kecewa .... kitorang suka

“Bukan lagi kecewa ... tapi saya amat kecewa, kalau ada lagi perkataan yang lebih hebat daripada amat kecewa itu beritahu saya. Itu istilah yang saya akan gunakan. Saya sangat kecewa kerana perkara seperti itu tidak sepatutnya berlaku dan dilakukan oleh seseorang yang saya hormat, seorang Ahli Parlimen yang senior dan peguam terkenal.... selanjutnya.
Tak boleh di tegur rupanya .....

3 comments:

kapaksiam said...

Kalau tak boleh di tegur
Duduk dalam hutan la

goddamn those who should b damn said...

haramjadah ni hanya terima bodek sj, pi mampuslah bangsat!!

armouris said...

dalam dilema la...tak tau nak sokong sape...

bagi aku parlimen kita ni ntah apa2...baik BN dan PR, ada sesetengahnya cam budak2...

tanpa bias dengan mana2 pihak, memang hakikatnya yang selalu berlaku di parlimen - soalan/ulasan tak kena dengan tajuk, banyak mencelah then disambut oleh pihak lawan (apa kata buat bodoh je...)

kalau kita ikut perangai budak, kita pun macam budak. tolong la jgn layan sangat si kinabtgn dan pasir salak tu...lagi dilayan lagi la diorang suka...

-----------------------
info-jariah.blogspot.com
info-kesihatan-anda.blogspot.com
our-health-info.blogspot.com

Posting terkini

Blog Archive