KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 14, 2008

Antara 'Hoi' dan 'C4'

Bila lapuran tentang Menteri Besar mengherdik jurugambar Utusan di ketahui, Waduhhh ... peluang pak, peluang pak. Bonus kepada media dan mangkuk hayun BN sebab, bukan senang nak cari salah MB perak ni.

Dan Utusan pun memang tahu tanggung jawab diorang .. sensasi kan isu. Kalau dah di bayar untuk kerja tu, maka itu lah yang mereka tahu.

Dan Uncle Sam pun berkata

Pergerakan Pemuda UMNO menyifatkan tindakan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaludin memaksa jurugambar Utusan Malaysia menyerahkan kamera dan memadamkan gambarnya sebagai keterlaluan serta menggambarkan sikap sebenar pemimpin pembangkang. - Utusan
Kita cuma terima berita dari Utusan dan beberapa media mangkuk hayun Perdana. Tapi tiada lagi kenyataan dari sebelah pihak lagi. Tak tau mana yang benar. Waspada ... Utusan kita kenal dari dulu sampai kini, adalah media yang marut barua BN.

Namun sekiranya BN menyerang MB Perak, kita tak hairan kerana Perak adalah negeri yang mempunyai majoriti kerusi ADUN yang goyah. Dapat ubah kerajaan Perak, bonus besar tu.

Dulu 2 EXCO di tahan Rasuah, pastu Tajol saman MB Perak, Provokasi wartawan Utusan, Sekarang serangan Hisamuddin ... eleh ... semua tu cubaan untuk ambil alih kuasa. Korang ingat baru baru ini .. Fitnah Pemberian Tanah di Perak dibantu RTM

Aku nak nasihatkan si SAM AUu AUu ni ... nko gi check sepupu kau dulu.

'Hoi' hari ini, tapi aku masih boleh kerja. Tapi kalau 'C4' .. implikasinya
1. Badan hancur
2. Tulang bertabur
3. Rekod Imigresen hilang
4. Saksi jadi macam pocong
5. Kehakiman negara tercalar
6. Satu dunia marah
Ish ish .. .macam macam la.
So .. kesimpulannya ... jangan nak sibuk cerita benda kecil semata mata nak tutup satu perkara besar.
Kalau nak minta balik kerajaan PErak ... bagi tau. Nasib baik MB, kalau aku jadi MB, dah sah kena pelupuh je wartawan tu. Wakakakaka k....

Tajol, Sam ... ada paham?

1 comments:

Zubli Zainordin said...

Depa kata, Tengok 4, sakit sekali jer.

Hoi, sakit hati, lama sakitnya sehingga belu mati.

Posting terkini

Blog Archive