KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 14, 2008

Penjelasan MB Perak

Baca kenyataan dari MB Perak, melalui bernama

Mohammad Nizar said he merely asked for the camera and not seizing it as reported.
He also claimed that the legal firm was in cahoots with the media.
"I was having a meal, then he (the legal firm's representative) came. I asked him 'who are you?' but he did not answer.

"How was it possible that the cameraman was present when the notice was served? So I said, 'give me your camera'," he told a news conference at the Perak state legislative assembly building.... selanjutnya.
Tu la .. korang jangan caya berita utusan bulat bulat. Korang kata, boikot Utusan tapi korang baca Utusan dan caya.

Kalau jumpa ular dengan utusan .. korang kena pukul Utusan dulu. Takkan tu pun nak ajar. Siapa tak kenal Utusan? Kalau tak der Utusan, BN dah lama pupus.

3 comments:

Anonymous said...

lawyer ngan utusan meloya memang datang nak provok.
Ganggu waktu makan, tak salam, tanya tak jawab. Pastu tu kameraman mencelah. Nak ambil gambar MB terkejut. Utusan Meloya memang cam tu.

Kalau jumpa cacing dan Utusan loya, aku pukul utusan loya.

Anonymous said...

Nasib dua-dua malaun tu jumpa MB.
Kalau kena kat aku dua-dua mamat tu terpaksa mandi kuah ler. Macam roti canai kuah banjir.

mountdweller said...

Umm... setan yang keliru dan mengelirukan!

Posting terkini

Blog Archive