KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 22, 2008

BOLEH TANGGUH?

Apa istimewanya bangsa Melayu? Baca berita berikut dan nilai kan sendiri. Apa bezanya layanan terhadap bangsa oleh Pihak Berkuasa dan kita akan tahu kenapa Peniaga kecil bangsa Melayu sukar benar untuk berjaya. Maka tidak hairanlah kalau restoran dan kandang BABI mendapat keistimewaan. Apa nak jadi ..... semuanya dah macam lancusss.....

Tangguh roboh
Oleh Siti Fatimah Hassan
hmetro

KUALA LUMPUR: Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) membenarkan Pusat Makanan Peng Hwa di Jalan Pasar Pudu di sini, beroperasi sehingga sambutan Tahun Baru Cina ini sebelum menyambung kerja meroboh yang bermula sejak 7 Januari lalu.

Jurucakap DBKL berkata, keputusan itu dibuat berdasarkan rayuan seorang ahli politik yang meminta supaya penjaja terbabit diberi tempoh mencukupi sebelum berpindah ke kawasan lain.

“Pemilik tanah perlu tahu tindakan meroboh sepatutnya dilakukan mereka dan DBKL tidak berhak untuk masuk campur urusan terbabit.

“Disebabkan pertikaian antara pemilik dan penyewa kawasan itu, kami diminta supaya membantu merobohkannya.

“Jadi, sehingga sambutan Tahun Baru ini mereka dibenarkan beroperasi walaupun lesen perniagaan tamat 31 Disember lalu. Beliau (ahli politik) membuat rayuan kepada kami supaya penjaja itu diberi sedikit masa untuk berpindah,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive