KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 14, 2008

BN PERASAN MENANG DI WILAYAH PERSEKUTUAN

Jangan sertai perhimpunan ‘Black 14’ malam ini
Utusanmeloya - (...)Menurutnya, surat itu hanya menyatakan mahu menganjurkan majlis makan malam pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) bersama rakyat dan turut dihadiri Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru pada pukul 8 malam esok.

“Ia hanya menyebut penganjuran makan malam. Tetapi jika makan malam itu bertukar kepada perhimpunan haram seperti dinyatakan dalam laman-laman blog sehingga mengganggu ketenteraman awam atau mendatangkan bahaya kepada ketenteraman awam, polis akan bertindak mengikut undang-undang,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas merasmikan program gotong-royong sempena sambutan Hari Polis Ke-201 di Asrama Anak Yatim Darul Falah (Asdaf) di sini hari ini.

Menurut Muhammad Sabtu, penganjuran perhimpunan haram menyalahi Seksyen 27 Akta Polis dan mana-mana individu yang cuba mencetuskan kekacauan akan diambil tindakan.

“Mereka yang ditahan boleh didenda tidak lebih RM10,000 dan penjara sehingga satu tahun,” katanya. more...
No2umnO - Mungkin ada yang perasan di KL, BN yang menang. Tu sebab lah larangan berhimpun di buat. Macam macam.....kalau dah BN, masih bila pun tak demokratik. Nak bukti macam mana lagi......KESIAN Ummmpp Ummmmpp. DS Anwar Ibrahim.....rakyat sokong anda.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive