KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 7, 2008

Syed Hamid tuduh

MSTAR - Keengganan penyokong Hindu Rights Action Force (Hindraf) menyerahkan satu memorandum kepada pegawai Kementerian Dalam Negeri mendesak lima orang pemimpin pertubuhan itu yang kini ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dibebaskan, menunjukkan kes ini bermotif politik.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata sekumpulan 50 orang penyokong Hindraf ke kementerian itu pagi tadi untuk menyerahkan memorandum itu kepada pegawainya kerana beliau sibuk.

"Oleh kerana mereka tidak dapat menyerahkannya kepada saya, mereka enggan memberikan memorandum itu kepada pegawai saya.

Saya terlalu sibuk kenapa mereka tidak menyerahkannya kepada pegawai saya. Ini menunjukkan bahawa mereka ada motif politik.

"Kumpulan itu terdiri daripada dua anggota Parlimen. Mereka mengeluarkan satu ugutan dengan mengatakan bahawa jika saya tidak terima memorandum itu, mereka akan menganjurkan satu lagi reli di Kuala Lumpur.

Tolong jangan ancam kebajikan negara kerana ia akan menyebabkan kerajaan tidak ada pilihan lagi selain melindungi negara, katanya kepada pemberita selepas merasmikan Kursus Perintis bagi Latihan Kesedaran mengenai Respon Keadilan Jenayah terhadap Pengedaran Manusia untuk Hakim dan Pendakwa Raya Asean. more...

1 comments:

Anonymous said...

What is trying to do? They were 5o people in his office and he claims he was busy running here and there. Has he forgotten the result of GE? A responsible minister and wakil rakyat will not push around rakyat with excuses. His action shows he has not learnt his lesson and egoistic by just being a BN guy.
After all another pro Israel guy; what else can be expected out of him?

Posting terkini

Blog Archive