KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 7, 2008

Pidato perdana pimpinan PR MALAM INI !!!

Harakahdaily - Dewan Undangan Negeri (Dun) Sungai Dua dalam Parlimen Tasek Gelugor bakal bergegar lagi dan kali ini ia lebih hebat apabila Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang, Naib Presiden, Haji Mohamad Sabu, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guang Eng dan Timbalan Ketua Menteri 1, Mohd Fairuz Khairudin dijangka mengadakan pidato perdana bertempat di Dewan Besar Sungai Dua jam 9.00 malam pada 7 April ini.

Semalam buat pertama kalinya dalam sejarah PAS menggunakan dewan tersebut untuk program parti bersama Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid Yusuf Rawa, Ahli Parlimen Padang Serai, Gobalakrisnan dan Setiausaha PAS Kedah, Saudara Yusuf Husin.

Program pidato perdana yang dijadualkan berlangsung di Stadium Batu Kawan pada peringkat awalnya terpaksa dipindahkan ke dewan berkenaan ekoran kesilapan teknikal.

Pesuruhjaya PAS Negeri, Ustaz Saleh Man ketika mengumumkan program itu berkata, rakyat negeri ini tanpa mengira bangsa dan agama dijemput hadir untuk bersama-sama mendengar amanah yang akan diberikan oleh kepimpinan PAS dan kerajaan negeri pimpinan Lim Guang Eng. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive