KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 22, 2008

BILA BAPAK KAYA .... ANAK CELAKA

Padah tegur anak VIP
Hmetro - [...] “Ketika minum, anak VIP itu menghubungi telefon bimbit saya dan memberitahu mahu menemui saya bagi menyelesaikan perselisihan faham,” katanya.

Bagaimanapun, katanya, sekumpulan lelaki datang menemuinya tidak lama kemudian dan mendakwa dia mengusik ‘adik’ mereka dan menyerang serta terus membelasah dirinya.

Mangsa berkata, rakannya, Shamsul Kamal yang cuba melindunginya turut dibelasah dan mereka hanya berhenti membelasahnya selepas melihat dia tidak bermaya.

“Ketika kejadian, anak VIP itu turut bersama kumpulan berkenaan dan saya serta Shamsul Kamal dibawa ke hospital untuk menerima rawatan kecemasan,” katanya.

Wan Mohd Aznam berkata, Shamsul Kamal membuat laporan polis pada Isnin lalu dan dia akan melakukan perkara sama sebaik dibenarkan keluar dari hospital.

Menurutnya, tindakan kumpulan lelaki terbabit yang mendakwa diri mereka anggota sebuah pertubuhan cuma memburukkan nama baik pertubuhan yang ditubuhkan dengan matlamat mengamalkan kebaikan dan mencegah kemungkaran serta membela nasib Melayu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan berkata, siasatan sedang dijalankan.

“Kes itu akan disiasat mengikut Seksyen 148 Kanun Keseksaan kerana merusuh dan berdasarkan siasatan awal, kejadian itu berlaku akibat perselisihan faham,” katanya.... selanjutnya.

3 comments:

Anonymous said...

Aku adalah antara mangsa yang serupa. Dulu pernah berbalah tentang parking dan akhirnya aku di belasah. Bila buat report polis, mereka tak ambil tindakan. Bila diorang tahu aku buat lapuran polis, di ugut bermacam macam. Sekarang sedang tunggu kes. Bila bapak kaya, anak macam celaka. Bapak pun serupa..

Anonymous said...

hahaha......
macam ni yg depa kata depa bela bangsa......?????

nak mampus bangsa depa kitai.....
bela bangsa konon........

Anonymous said...

Mcm geng PEKIDA@PUKXXAK aje..

mmg dasar budak tak sekolah mrk ni..belasah melayu bukan main lagi..

try ler ngan mafia cina ke..kekekeke

Posting terkini

Blog Archive