KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 3, 2008

Nazri Aziz pembawa celaka politik BN

Apa kata Nazri tentang kes bekas menteri meraba wanita. Boleh mengikut Islam Hadhari ?

Tiba-tiba apabila ianya melibatkan Menteri Besar Perak yang baru tidak sampai enam puluh hari, Nazri wujud semula dengan suara sumbangnya.

Memanglah Mohammad Nizar seorang yang sangat mentah berbanding Shahidan Kassim, Idris Jusoh dan Abdullah Ahmad. Tetapi Shahidan, Idris dan Abdullah termasuk Nazri yang 'bangang politik' itu hampir mahu berperang dengan istana kerana mereka 'terlebih' faham tentang perlembagaan.

Bab pertukaran kakitangan awam hasil dendam politik sudah lama dilakukan oleh UMNO dan Barisan Nasional. Ianya merupakan satu daripada agenda dan aktiviti mengisi kemerdekaan oleh mereka terhadap musuh-musuh politik termasuk kakitangan perkhidmatan awam.

Setiap kali Nazri bersuara, ia menjadi malapetaka kepada UMNO dan BN. Setiap kali kenyataannya, parti komponen BN menjadi resah lebih-lebih lagi MCA, Gerakan dan MIC. Sama gelisahnya mereka apabila Hishamuddin menelanjangkan kerisnya. Sama bimbangnya orang Cina ketika mereka diminta keluar dari Malaysia.....selanjutnya di Alkerohi

1 comments:

Anonymous said...

Nazri's work is to shout(bark). So let him continue to bark. No point barking back at him.

Can anyone tell me why youtube is not accessible today?

Posting terkini

Blog Archive