KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 17, 2008

Kes Mahkamah dan PAS terpinggir?

nnora75reform - [...] Saudara kita sorang ini, bukan orang biasa dalam perjuangan reformasi. Penyokong kuat Keadilan kini mengaru-garu kepala dan mengatakan ada kebenaran kalau dikatakan PKR kini sombong. Nora bertanya lagi, sombong – sombong macam mana? Siapa yang berjalan dengan hidung tinggi ini – kenapa? Tak kan la kot?

Namun cerita itu di teruskan dengan keadaan PKR di Selangor serta mereka yang entah dari mana tiba-tiba macam ikan lumba-lumba melompat mahukan itu, nak kan ini. Kronisme pula dikatakan amalan utama dan ada yang “submit” katanya oleh seorang hamba Allah ini sampai 80 syarikat untuk mendapatkan projek. Isykk, Isykkk betul ke? Jangan buat fitnah macam orang yang buat andaian Nora akan masuk UMNO. Belum sahih dah sebakul sumpah seranah.

Lagi malang cerita itu diteruskan bagaimana PAS hanya jadi penumpang dalam Pakatan Rakyat Selangor. Betul ke? PAS dikatakan terpaksa mengikut kerana mahu terus menjaga keutuhan Pakatan. Namun dikatakan PAS tidak ada suara-macam pak turut dalam PKR terus membela dan menjadi suara DAP sahaja. WOW satu kenyataan yang agak besar. Nora mesti mahu tahu sebenarnya. Nora mesti nak tahu kebenaran kerana Nora dalam perjuangan ini diajar untuk tengok pada satu pihak - yakni rakyat. Yang benar itu benar dan yang palsu dan hipokrit itu tetap palsu dan hipokrit lantas perlu di sanggah. Kan kita diajar begitu? Nora mesti nak tahu perkara ini.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive