KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 6, 2008

Gambar-Gambar Menjelang Himpunan Sejuta Rakyat.

tranungkite | Assalamu 'alaikum...

Baru balik dari Stadium MBPJ sekejap tadi...seperti yang aku janjiukan petang tadi.korang tataplah sedikit gambar-gambar sekitar Stadium MBPJ dimana persiapan untuk Perhimpunan Sejuta Rakyat sedang giat dijalankan...

Kebetulan tak sampai 5 minit lepas aku sampai Che'gu Bard pun sampai... sempat la anak bini aku bergambar dengan orang kuat PKR tu...senyum sakan bini aku... Che'gu Bard pulak siap dukung anak aku...h ehehe...

Ni kira macam suntikan semangat la untuk bekal korang esok...ok...selamat menatap...korang tengok la dulu gambar-gambar ni sementara aku tambah apa-apa yang patut...

adios...





gambar-gambar seterusnya sila klik [ sini ]
... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive