KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 1, 2008

Siapa liwat Shaiful?

Di sebabkan berita liwat yang terkini ini menjadi bacaan dan perhatian rakyat Malaysia, maka ramai lah pelayar, blogger dan semua jenia manusia mencari identiti, mangsa yang diliwat. Sekarang, nama Saiful Bukhari sudah cukup terkenal dan boleh di gandingkan dengan populariti masa kini. Cuma bezanya, Shaiful terkenal bukan kerana bidang seni atau politik tetapi kerana di liwat.

Kalau benarlah beliau di liwat, maka kita dapat membayangkan bagaimana keadaan seseorang mangsa liwat. Perubahan struktur.

Kita tak tuduh, tapi dia sendiri akui bahawa dirinya sudah di liwat. Samaada atas ugutan atau kerelaan, kita tak pasti. Kalau di paksa, pasti ada kecederaan berlaku, tapi kalau rela, maka tiada lah kecederaan.

Sekiranya terdapat kecederaan, maka siasatan akan dibuat untuk ketahui siapa yang liwat? Kalau seorang pelacur mengatakan dirinya di rogol, maka sukar lah untuk mengetahui kerana bukan seorang. Begitu juga dengan Shaiful, pihak penyiasat perlu mengenal pasti siapa yang meliwatnya.

Jangan salah sangka. Kita perlu bukti. Khalwat dan liwat perlukan 4 orang saksi. Kita tidak didedahkan sebarang gambar bersama Shaiful dan DS Anwar. Persoalannya ... siapa kah sebenarnya yang meliwat Shaiful?

3 comments:

Anonymous said...

Dalam perundangan Malaysia. Kesalahan meliwat dan oral seks tertakluk dibawah Penal Code. Tidak memerlukan bukti saksi 4 orang. Tertuduh hanya perlu membangkit "reasonable doubt" sebagai Pembelaan.

Seperti di dalam kes Azizan dulu, Mahkamah Tinggi menentukan kesalahan hanya dengan keterangan Azizan di mahkamah.

Anonymous said...

Azalina kot..sebab tu tak cedera pape si saiful bongok tu.huhu...tggulah blsn ALLAH kepada ko jantan durjana(aikk?jantan ke die ni?cam pondan je aku tgk)

Anonymous said...

Nak kumpul DNA Anwar bukan susah - ada masa 3 bulan... ambik sikit selit celah bontot. Tunang pun tak kisah (support lagi) - apadahal, janji si epol tu aku tahu tak kena liwat dan kami semua masyuuukkk juta juta. Setahun dua episode ni akan hilang di telan zaman...... siapa untung ?

Posting terkini

Blog Archive