KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

DOLLAH TAK PERASAN RAKYAT DAH BERTENANG

Dato Seri ..... bangun la !!! Dato' Seri masih tidur lagi ke? Kami semua dah bertenang. Sultan Terengganu dah selesaikan masalah kami. Dato' Seri tak perasan ke? Yang Dato Seri ajak rakyat bertenang buat ape? Tinggal Dato seri aje yang gabra....kitorang semua dah ok. Kami dah sampai ke bulan, Dato' Seri baru terheggeh heggeh panjat tangga lagi ke?

"ZzzzZZZZZZZ .......hah ape?", jawab Dollah Badawi.


Rujuk:
Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi diminta mengulas Datuk Ahmad Said, yang dilantik oleh pihak istana kelmarin, yang mula menjalankan tugas rasmi walaupun belum mengangkat sumpah.

"Kita tahu keadaan di peringkat bawah. Ada pihak yang mengeksploitasi keadaan itu untuk kepentingan mereka. Jadi wujud macam-macam kekeliruan.

"Kita mesti bertenang dan pada masa yang sama tidak mengabaikan isu yang perlu ditangani," katanya selepas menyampaikan ucaptama di seminar pelaburan Invest Malaysia 2008.


Abdullah bagaimanapun tidak memperincikan maksud "eksploitasi" yang sedang berlaku di negeri itu.

Beliau mengulangi kesediannya untuk menghadap Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong bagi menyelesaikan krisis pelantikan menteri besar itu - perebutan antara Ahmad dengan pengerusi BN negeri Datuk Seri Idris Jusoh yang kini masuk hari ke-17 selepas pilihanraya umum 8 Mac. - Malaysiakini

1 comments:

Anonymous said...

huhu...pok leh tidor lagi....
lepas ni arap-arap mukhriz berpeluang la bg hadiah bantal pulak kat dia....haha

Posting terkini

Blog Archive