KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

Umno Kedah dilanda sindrom takut - MB

PENGKALAN CHEPA, 26 Mac (Hrkh) Umno Kedah dianggap telah dilanda sindrom takut apabila kerajaan negeri yang secara tradisi dikuasai Barisan Nasional (BN) tiba-tiba dimenangi PAS dan KeADILan pada pilihan raya umum lalu.

Keadaan itu menyebabkan mereka dengan sendirinya cuba keluar daripada premis-premis milik kerajaan negeri yang digunakan sebelum ini termasuk kelas Tadika.

Sampai kelas-kelas Tadika pun mereka hendak pindah. Saya kata jangan pindah kerana anak-anak kita hendak belajar,� kata Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Abdul Razak.

ImageBeliau menyampaikan ceramah bersama Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa dan anggota Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali di Putik malam tadi.

Ceramah itu merupakan yang kedua diadakan selepas kemenangan besar PAS dan KeADILan di Kelantan pada pilihan raya umum, 8 Mac lalu.

Ribuan manusia membanjir perkarangan Putik sehingga kesesakan lalu lintas lebih satu kilometer. Banyak kenderaan terperangkap sehingga jam 1.30 pagi.

Biar pun dalam keadaan cuaca yang tidak menentu dengan hujan sekali sekala lebat ia tidak menghalang orang ramai datang. Dianggarkan lebih 10,000 membanjiri perkarangan Putik. More...on Harakahdaily

No2umnO - Penyakit ketakutan ini bukan hanya berlaku di Kedah malah semua negeri yang berkerajaankan BA. Di Perak, Ketua Kampung ketakutan dan rasa bersalah lalu meletakkan jawatan. DI Selangor, guru kemas meninggal dan membawa bersama file segala. Berani kerana benar, takut kerana salah. Kelakar betul UMNO nihhhh.....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive