KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 1, 2008

KENYATAAN MEDIA ANGKATAN MUDA KEADILAN PULAU PINANG

KENYATAAN MEDIA ANGKATAN MUDA KEADILAN PULAU PINANG 29th Jun 2008

Penubuhan Unit Ehsan

  • Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang mengumumkan penubuhan Unit Ehsan AMK Pulau Pinang. Penubuhan unit ini adalah bertujuan untuk membantu menjalankan tugas amal dan kebajikan di Negeri Pulau Pinang. Setiap bahagian Angkatan Muda di negeri Pulau Pinang akan mewujudkan Unit ini.
  • Penubuhan Unit ini dipelopori oleh Ahli Angkatan Muda sendiri. Unit ini juga akan memainkan peranan menjadi mata dan telinga Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat di dalam usaha menjadikan Pulau Pinang sebagai sebuah negeri yang kekal maju dan berkepedulian terhadap kebajikan rakyat.

Tuduhan Terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim
  • Angkatan Muda Keadilan Negeri Pulau Pinang memandang serius tuduhan palsu liwat siri-2 yang dikenakan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim. - Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang yakin tuduhan ini sengaja diadakan bertujuan menghalang beliau dari mendedahkan maklumat terbaru yang mengaitkan Ketua Polis Negara- Tan Sri Musa Hassan dan Peguam Negara -Ghani Patail dengan konspirasi menjatuhkan beliau pada tahun 1998. ... selanjutnya di tawanpekan

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive