KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 17, 2008

Ezam kata kotak pada Anwar .... pulak

Aduh .... apa yang tak kena dengan Ezam ni. Dah la tak dapat jadi calun, dia cakap pun dah merapu. Dulu kata "Saya ada kotak" sekarang ... "Kotak pada Anwar". Kalau keluar UMNO nanti, dia kata pulak "Kotak pada Pak Lah". Lapuran terdapat di blog SLOONE .. Gua cilok sikit.

“Anwar is the first leader, among the Malays and non-Malays to have criticised and opposed the NEP,” he stressed.

He later talked about the six boxes which were supposedly under his safe keeping.

“I only said I knew about the boxes. I don’t have it. Anwar Ibrahim has it”.

Ezam also openly chided Anwar and his wife for having gone overboard (melampau) for accuding Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi for conspiring against Anwar in the sodomy II case. - Sloone
Aku tak tau apa yang Ezam ada sekarang. Kalau kotak tak der ... otak ader tak?

2 comments:

Anonymous said...

dia ada kotey je kot

mountdweller said...

kah... kah... rupanya kita semua sudah ditipu dan dimomokkan oleh si mamat ezam. selama ni kita ingat kotak tu betul-betul wujud! rupanya dia saja temberang kita semua.

Posting terkini

Blog Archive