KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 17, 2008

Jom liwat UMNO

PERMATANG PAUH

perangai lucah yang kononnya sopan bagi orang UMNO.
si berbaju jingga sedang menadah bontotnya yang kurus tidak berdaging dan yang berbaju putih sedang belasah bontot rakannya itu.

Patutlah ramai agen UMNO yang datang ke PKR untuk diliwat bontotnya. Hmmmm. sian.

baca lapuran dari kerabubersuara

7 comments:

amansekincan said...

umno sampai bila bila pun macam ni. Tu sebab PKR mudah kalahkan UMNO sekarang kerana yang tinggal pada parti kuno tu adalah saki baki mereka yang kurang akhlak dan moral nya.

kerabu said...

umno gila

Anonymous said...

dia tu patut disumbat bontot dengan batang penyapu

Master Yoda said...

Salam sedara blogger,

Ni provoke cara "AKAL KAT BWH PUNGGUNG"

Tu pasal wat lagu tu....

Bertaubalah sedara2 oi....

sepu 6ixthStone said...

umno mmg bodo jahat

Anonymous said...

sanggup depa buat mcm ni di khalayak ramai, malunye... kalu aku keturunan depa ni...betui2 tak da maruah...

Anonymous said...

memang memalukan Msia sahaja dengan gelagat bodoh mereka... adakah ini yang dikatakan "pemimpin berkaliber, penyokong mengikuti jejaknya" sememangnya mempromosi liwat sehingga seluruh dunia pun kenal dgn Msia... Msia Boleh...

Posting terkini

Blog Archive