KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 17, 2008

Komen dari pelajar UiTM

Ini komen yang aku dapat dari artikel 'Budak Uitm kenapa bodoh sangat'

Adi said...

Jangan ingat kami students UITM bodoh. Pemimpin PKR tu yg bodoh! Khaled & Anwar adalah pengkhianat bangsa Melayu. Kami buat demo tanpa ada paksaan dpd mana2 pihak. Kami hanya nak perjuangkan hak Bumiputera. Buat apa kau perjuangkan pemimpin yg tidak melindungi orang Melayu. Masih lagi nak sokong pemimpin yg tidak bermoral? Lu pikirlah sendiri!.

August 17, 2008 11:13 AM

Rujuk: SINI

5 comments:

bukanadi said...

Piraaah mabok. Orang luar semua tau. Budak Uitm saje yang tidak perasan. Kesian.

darulhannan said...

salam, saya nak kongsi untuk tatapan semua, ini pandangan daripada seorang mahasiswa UiTM, saya dapat ulasan ini daripada buletin yang di postkan oleh seorang mahasiwa di laman friendster:

-->kepada semua warga UiTM terengganu...harini jam 2 akan diadakan protes bertempat di hadapan Dewan aspirasi..pakai pakaian hitam untuk 'menghormati kematian Tan sri Khalid' hahaha....dtgla beramai2 jika kita sedar hak kita yg digugat oleh bangsa sendiri....Hati kita telah terguris dgn cadangan MB slangor yg tak belajar SEJARAH dan CTU tu....--->Cadangan yg bermotifkan politik smata2..tak pk survival anak bangsa dia pada masa akan dtg...mangkuk py khalid, mmg layak dibunuh.

p/s: seolah² ada ugutan bunuh...kalau tak setuju pun, janganlah sampai nak bunuh-membunuh..muqabalah atau muzakarah dulu dengan TSKI tue.

bdkKL said...

Darulhannan

Dapatkan linknya. Kita minta PKR buat lapuran polis terhadap mereka. Kalau yang keluar arahan tu betul betul jantan. Berikan nama dan IC. Tengok anak melayu mana yang terror sangat tu.

mi said...

t-shirt korang lawa la... agak2 berapa ribu la org umno sopnsor ekk

Master Yoda said...

Salam sedara blogger...

Tuk isu demo ni,

Bebdk UiTM ni wat keje ni mcm keje part time....

Dpt la kain pelikat sehelai dua, jadi la kan...

CGPA pon sure gempak, takde keje, sesekali dok menjerit wat habis sore...

Tuk bebdk UiTM, nnt dh grade, cr syarikat yg CEO dan lembaga pengarahnye org Melayu...

Jgn dok sibuk2 nk keje kat Multinasional Company...Dh korg heboh sgt keMelayuan korg tue...

Aku pon org Melayu,tapi bg aku,pegangan agama ISLAM tu lgi penting....

Bangsa,sekuat mana pon kan musnah jua...

ISLAM ni yang ALLAH jaga sampai kiamat...

Ade satu isu psl UiTM ni yang aku suke benor bile org perkatakan:

"Btul ke klu bebdk U lain yg kene tendang psl CGPA rendah dr 2.0 diterime masuk ke UiTM?"

Psl ape,aku tgk ade la si polan ni kene tendang dr U*** psl CGPA rendah dr 2.0, and diterima masuk ke UiTM

Bg aku,ok la gak adenye UiTM ni,leh trime dropout dr U lain,tapi aku heran gak si "MAMAT TAWIL (terbalikkan perkataan tawil jadi....." tu tak diterima masuk UiTM?

Hmmmmm....

Posting terkini

Blog Archive