KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 26, 2008

GARA GARA KURANG AJAR .... Khairy dan Hisamuddin Kena Boo di Penanti

msomelayu | MENANTU Perdana Menteri, Khairy Jamaluddin diboo oleh para penyokong Pakatan Rakyat ketika Naib Ketua Pemuda Umno itu bersama ketuanya Hishamuddin Hussein melawat ke pusat pengundian di Penanti lewat tengah hari ini.

Kejadian itu berlaku sebaik saja Khiray yang sampai dengan sebuah kereta pancuan empat roda bersama Hishamuddin turun untuk membuat tinjauan.

Punca keadaan itu berlaku apabila kereta Khairy berhenti berhampiran pusat pengundian itu sehinggakan menganggu lalu lintas lain. Gelagat dan sikap Khairy itu tidak disenangi oleh para penyokong Pakatan Rakyat yang berada di pusat pengundian berkenaan.

Melihat keadaan itu polis telah meminta pemanndu kereta dinaiki Khairy dan Hishamuddin supaya beredar dari pusat pengundian. Ketika ini Khairu diboo dan dimaki hamun termasuk dicerca sebagai "Menantu Perdana Menteri laknat".

Kerana 'protes' itu Khairy dan Hishamuddin hanya sempat berberapa minit saja di pusat pengundian itu kerana tidak tahan dimaki hamun penyokong Pakatan Rakyat.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive