KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 24, 2008

Berita Khas untuk orang lelaki sahaja

Satu kajian terbaru mendakwa amalan beristeri ramai atau poligami boleh memanjangkan usia lelaki yang mengamalkannya.

Penyelidik Universiti Sheffield, Virpi Lummaa. berkata kajian terbabit melihat perbezaan sosio ekonomi membabitkan lelaki berusia lebih 60 tahun dari 140 negara. - Bharian.
Aku tak ajak dan aku tak suruh ....

Berita di atas di siarkan oleh Berita Harian bukan no2umno.
Blog ini tidak bertanggung jawab di dalam sebarang kemungkinan yang berlaku.

7 comments:

Anonymous said...

Tu kalo lelaki berpoligami atau ramai ister boleh panjang umur....

Kalau perempuan kawen ramai (bukanlah berpoligami, kawen cerai laaaa... mcm mana? Panjang umur ke atau pendek umur? Nak gak tau nih...

matcomot said...

mcm menarik.......tapi ada tak dia bg tau utk yg mampu shj.

bkn apa,aku takut jadi pendek umur pulak kalau yg tak mampu pun nak berpoligami..

hang nak tak terfikir ke nak panjangkan umur juga wakkk

nizamPKR said...

kalau kalau pompuan kawin banyak kali ... panjang rambut.

mountdweller said...

Salam buat Wak,

Saya cukup setuju dengan pandangan saudara matcomot.

Bala ooi..

Admin said...

Korang ni macam mencabar je.

Nak bayar bil internet pun aku mengah mengah .. nak tambah satu lagi.

Bini ada kat sebelah ni tengah standby.

Bukan panjang nyawa.... tapi panjang telinga.

armouris said...

quote dari Bhairan- "Keadaan sebaliknya bagi lelaki kerana tenaga batin mereka masih berfungsi melangkaui usia 60-an, 70-an dan 80-an. Ramai penyelidik beranggapan, faktor tenaga batin itu menjadi kunci usia panjang mereka," kata Lumaa.

itulah sebabnya...practice makes perfect!

-----------------------
info-jariah.blogspot.com
info-kesihatan-anda.blogspot.com
our-health-info.blogspot.com

Admin said...

Kata wak raden " Kah Kah Kah "

Posting terkini

Blog Archive