KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 24, 2008

Shahrir Samad buat kejutan?

Shafie Apdal masa pegang potfolio macam Shahrir Samad ni, tak der lah berbelit sangat cakapnya. Cuma dia banyak tidur. Tapi bila kena pada Shahrir... mak aiii ... punya lah banyak gelembong. kelentong, pembohong dan lotong.

Kalau ikut berita ni ... Shahrir umum penurunan harga barangan keperluan petang ini

ini ceritanya ...

Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad dijangka akan mengumumkan penurunan beberapa harga barang keperluan pengguna yang bukan di bawah kawalan kerajaan hari ini.

Beliau dijangka akan mengumumkan penurunan beberapa barangan keluaran sebuah syarikat pengeluar dan pengilang yang mempunyai pasaran dunia yang agak besar pada pukul3 petang ini dalam sebuah majlis di Subang Jaya.

"Anda akan terkejut dengannya," katanya kepada media di lobi Parlimen.
Perghhhhh ... menteri rambut putih ni kalau cakap ... memang hebat. Tapi setakat cakap le. Betul tak betul tu belakang cerita.

Aku tunggu jugak apa cerita nya ... sampai jam 9.04 malam ni aku tak dapat apa apa info. Cuma masa dalam kereta ketika pulang kerja tadi ... di dalam radio dia ada cakap nak turunkan harga minyak. Tapi harga tak sebut.

Korang ada rasa macam terkejut terkejut ke ?
Kalau termasuk kali ini ... ntah berapa kali la mamat ni menipu.

Gambar di bawah ni tak der kena mengena dengan berita kat atas....saja aku suka suka nak letak.

5 comments:

indraputra80 said...

Ini lagi satu,Menteri yg.sudah layak di hantar ke Pusat pembelian Besi Burok.

Tadi cakap kat TV3 suku bukan main lagi Nak Turukan barang,Minyak 30/10 ato 1/11.

Porraah!!!!

Tak payah nak main wayang ..le

Tak de siape yg.nak dengar dan pecaya..

Tengok muke pon orang dah meluat.

Zubli Zainordin said...

Pada pendapatan saya:

Boleh Caya Ke Cakap Pemimpin Politit Harga Barang Turun Jumaat?

http://satublogtotal.blogspot.com/2008/10/boleh-caya-ke-cakap-pemimpin-politit.html

Ini gamaknya hanya Lah:

Lawak Harga Barang - Menteri Kata Anda Akan Terkejut

http://satublogtotal.blogspot.com/2008/10/lawak-harga-barang-menteri-kata-anda.html

Apa pengumuman pun kena tunggu Menteri sebenar kementerian ini, yang kini ada di China..!

PENDEKAR said...

harg harg harg harg....... (galak sahaja yang mampu aku lakukan...heh)

Manjung Mari said...

Nampaknya menteri yang sorang ni dag berubah 100% dulu masa jadi pengerusi PAC kira OK juga,,, lani jadi menteri phuiih,,, tak boleh harap langsung, apa tunggu lagi pengundi Johor Bahru... hangpa tak merasa mnyesalka undi dia pada PRU12 lalu... bertaubatlah,,, jangan undi dia lagi...

kapaksiam said...

Dia ok masa di PAC dulu sebab berangan nak jadi Menteri.

Bila mulut celupat dan telus, selalunya kerajaan akan lantik jadi orang kerajaan. Ada juga si celupat yang di beri pangkat senator. Semuanya untuk tutup mulut.

Bila dah jadi senator atau menteri, korang tengok kebiasaannya, akan berubah jadi kerbau cucuk idung. Diorang pusing 360 darjah.

Jangan terkejut dnegan perubahan perangai spesis macam ni.

Posting terkini

Blog Archive