KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 11, 2008

Datuk Kuch Kuch Hota Hey

Shah Rukh Khan

Mungkin sekarang ni Tan Sri Khalil Yaakob, dah mula belajar berhasa Hindustan ala ala Bollywood. Lepas pingat di berikan pada artis tu ... .dia akan kata "Sukriya !!!" Dan Tan Sri jangan sebut "SApno, kiyahi Inspektor Sahab ... terkejut beruk pulak Shah rukh khan nanti.

Tan Sri cuma ada masa sehari untuk belek kamus Bahasa Malaysia / Hindustan agar anugerah Datuk dapat di sampaikan ke artis tu esok. Rujuk SINI

Bukan aku nak dengki, tapi kesian Pak Kassim, Harun, Dollah dan Mahat yang dok bantu bantu orang orang Melaka agar jadi mesra dan makmur, pingat PJK pun tak dapat. Alih alih .... nun orang kat Bollywood tu yang dapat.

Lepas ni doa doa kan lah agar orang Melaka dapat tengok filem Hindustan dengan percuma. Kalau filem Hindustan kat ASTRO pulak, minta minta la di kecualikan bill hanya untuk orang Melaka.

Maklumlah, dah dapat Datuk. Takkan nak tengok filem pun kena bayar. Kalau kita bagi duit kat Datuk ... baik jangan bagi Datuk.

Orang Melaka jangan bising .... itu adalah tindakan orang No 1 negeri Melaka. Korang kalau nak bising, jangan duduk Melaka. Wakakakakakakak

Sudah la Yang di Pertuanya pun orang Pahang, yang dapat Datuk pulak orang utara India. Orang Melaka cuma dapat bau kandang babi yang tak selesai selesai tu.

ADehhh ...orang Melaka, Orang Melaka.
Patut lah tak der Sultan.

1 comments:

lipascongo said...

cilako cilanat...
orang melako x bersunat...
kui kui kui...
kuch kuch hotak hang....

Posting terkini

Blog Archive