KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 18, 2008

Satanic Versus hak peribadi Salman Rusdie

http://wiredblogs.typepad.com/sterling/rushdie.jpg

Atas komen dari teman ..... dengan nama glamournya, mangchik, maka di sini aku menggesa rakyat Iran dan masyarakat seluruh dunia untuk tidak lagi memaki, mengutuk dan membunuh Salman Rusdie.

Penulis ini yang pernah menghasilkan buku kontroversi peringkat antarabangsa berjodol "The Satanic Verses" menjadi buruan selepas Ayatollah Ali Khameni menjatuhkan hukuman bunuh dengan upah yang cukup lumayan. Lanjutan kisahnya di SINI.

Merujuk kepada kenyataan PENA ... Salman Rusdie juga mempunyai hak peribadi untuk menulis apa yang dia suka.

Baca berita Malaysiakini, Cerpen, Puisi hak kreatif penulis.

"Pena mempertahankan Dr Ibrahim dan Datuk Chamil atas dasar karya kreatif yang tidak menyatakan secara spesifik kepada apa dan siapa.

"Itu merupakan hak penulis untuk berkreatif," kata setiausahanya Syed Mohd Zakir Syed Othman. - malaysiakini
Salman berjaya menggunakan kreativitinya untuk menimbulkan kemarahan rakyat seluruh dunia. Wakakakaka ..... Pandai ...pandai.

Ini syair dari aku untuk PENA

Cakap hati hati ... nanti orang marah sampai mati.
Tulis berhemah ... nanti tak balik rumah.
Mandi dengan adik .... PENA nak bodek?
Malam tak mandi ... pendapat yang ada kepentingan peribadi
Pegi Bagan Datuk .... kepala ATUK !!!

3 comments:

kapaksiam said...

PENA ni gabungan penulis penulis UMNO karat.

Ada yang dah nak mati, masih dengan UMNO. Otak karat macam besi celup air laut.

Anonymous said...

ehmm..katner nak antar sotong?

radenjowo said...

Wakakakakak ...macam kenal je MR ANONYMOUSE nihhhh....

Posting terkini

Blog Archive