KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 27, 2008

Esok Kongres Keadilan di Shah Alam

Dereta bendera Keadilan di sepanjang jalan menuju ke Shah Alam



Bendera turut di pasang di jejantas menyeberang jalan .... Phuiiiiiittttttt



Pentas ... Kongres di waktu malam. Orang tak perasan aku ambil gambar .... wakakaka



Terdapat lembaga sedang sibuk buat persiapan

5 comments:

ali allah ditta said...

Aku begitu terharu melihatnya...
ingat dak dulu bila tempahan2 utk adakan majlis spt ini ditolak oleh hotel2 di ibukota. Dan tak jupa juga ceramah2 PKR & rakan2 pembangkang diadakan di celah2 pokok getah,pokok nipah dan di kawasan2 tokong.....

Harap2 PKR tak obses dengan kemudahan2 yang diperolehi sekarang hinggakan lupa matlamat asalnya dan lagak pula macam AGM UMNO........

cheers.

Anonymous said...

Nape nak Phuittttt????
Ala korang ni.... banyak komplain....Skit2 komplain.. Lagak jugak korang ni mcm UMNO... Cermin diri dulu... Biasa la tu klu ada Kongress tahunan.. Badan2 mana klu ada kongress pun akan letak Bendera la.. Sedikit pun x heran.. Korang dtg Sabah la tengok.. x heran... Last time SAPP adakan konggress Tahunan pun satu jln letak bendera.. PBS jugak.. UPKo jugak.. Ish... korang ni.. mcm x pernah tengok org cina bilang x pernah tengok Ular besar buang taik..

Anonymous said...

Kan sekarng status dah berlainan... Apa nak heran... Sya heran korang terlalu manyak complain... Tak complain korang Muslim merokok?? apa mcm.. x haram ke merokok? :)

kapaksiam said...

apa cerita ni UMNO ni?
jangan jealoussss ....

LeeZ said...

UMNO totok kat sini kalau nak komen mesti guna ANON nickname kan???

Nampak sgt UMNO nak hapussss!!!! Hiksss....

Posting terkini

Blog Archive