KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 27, 2008

Hello Pewaris ... apa komen?

Chua: Kita tidak terima Ketuanan Melayu
malaysia | ... Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek hari ini berkata konsep perkongsian kuasa dalam Barisan Nasional (BN) mesti diubah.

Katanya slogan 'Ketuanan Melayu', hubungan Tuan dan Hamba, tidak boleh diterima lagi.

Kita menerima kepimpinan Melayu, tetapi bukan Ketuanan Melayu," katanya dalam ucapan penerimaan Anugerah Kancil di Petaling Jaya hari ini.

"Bila kita berkata tolak 'Ketuanan Melayu', kita bukannya mencabar hak-hak istimewa orang Melayu. Ianya terkandung dalam perlembagaan kita dan tiada siapa pun boleh mengenetapikan pada masa ini.... more.
Kita tengok kan silat pewaris dan pekida bila MCA sendiri tolak ketuanan Melayu .... .wakakakakakk
Lucu ... memang lucu.

7 comments:

Topengperak_Xinwugi said...

Majlis Minum Petang Bloggers Di Shah Alam

Perkara - Jemputan ke Majlis minum petang bloggers (sempena kongres PKR)

Tempat - Restoran Kasih, Shah Alam (Belakang TESCO Melawati)

Hari dan waktu - Sabtu (29hb.November,2009) jam 6 petang.

Berminat sila hubungi matcomot di nombor - +6016 231 9911

Semua bloggers dijemput menyertai majlis.

broooo... said...

aku rasa pewaris & pendekar umno pasti tk berani nk bersuara punye, sebab diaorang brani ngan pompuan aje...
kah.. kahhhh.. kaaaahhhh...

NOBISHA said...

Saya pun dok tunggu juga komen pewaris. Adakah mereka akan mewarisi semangat hang tuah, atau pun semangat si luncai yang terjun dengan labu2nya. Sama2lah kita tunggu.

mooze said...

pewaris akan senyap je tu
Tak der batu
kekeke

Anonymous said...

Perjuangan Melayu Pekida dan Pewaris adalah perjuangan politik. Semuanya nak tipu melayu macam UMNO bohong melayu.
Dah la !!!
50 tahun projek tipu melayu
cukup cukup la

bobot said...

mana keris saka tu takut dengan kung fu mca ke kahkahkah umnoo...umnoo naik jelak aku

Anonymous said...

Padan muke org melayu...beriye sangat dgn ketuanan melayu tp sebenarnye melingkupkan org melayu tu sendiri. Dalam Islam mane ade disebut ketuanan sesuatu bangse...bodo punye UMNO!

Posting terkini

Blog Archive