KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 27, 2008

Siapa fitnah Sayfool meninggal dunia?

Korang rujuk berita Malaysiakini.

Saiful Bukhari Azlan hari ini menafikan dakwaan yang disiarkan di lamanweb dan cakap-cakap bahawa dia kini terlantar sakit, menjadi lumpuh dan mengidap penyakit kelamin sehingga ke tahap saya telah meninggal dunia.
Ada orang kata Sayfool dah meninggal dunia ... Ish ish ish korang ni tak baik la cam tu.

Dah la budak tu bengong .. korang kata dia meninggal dunia plak.
Cukup la sekadar kata gila, bunting, barua, isim ke ...
Tapi jangan lah fitnah dia meninggal dunia.

Tak baik tau ....
Cian Sayfool .....
Wakakakak !!!!

Aduiiii ...senang nya kentut ... wakakakaka

4 comments:

mangchikla said...

Prooooot.. muakakakakakaka

mountdweller said...

tak kanlah sampai ke tahap itu. Itu fitnah tu!

Anonymous said...

ushhhh...
ni mmg fitnah terang dan nyata...
mmg die kene liwat laa tgk laa badan die tu...
tegak-gagah-tough giler...
mmg kalo anwar jentik mmg tegolek dog!!!!!
hauhauhauhuahuahuhau

Johar Faizal said...

Wei... ni aku nak tambahkan fitnah lagi ni..., mana ada perkataan meninggal dunia.

Sinful dah Mampus ada la... dan sesuai sangat dengan dia, tak pun kojol...

Posting terkini

Blog Archive