KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 13, 2007

Sudah LAH!

dipetik: membebel.wordpress

Berita malam tadi menunjukkan yang rakyat mempercayai ketelusan perjalanan pilihanraya yang dijalankan oleh BE END, ops bukan. Oleh SPR sebenarnya. Rakyat juga percaya dengan kepimpinan yang ada skang nih. Pak Lah pula mengungkapkan rasa syukur serta gembira dengan berita putar belit yang direkanya itu, ops bukan. Dengan berita baik tersebut sebenarnya.

Sudah LAH!

Jika rakyat menyokong ketelusan perjalanan pilihanraya yang dijalankan oleh sekutu BE END ni, nampaknya episod2 nan lalu terpaksa kita pejamkan mata. Kita terpaksa pejamkan mata dengan berita salah seorang MB menunjukkan tanda seakan2 fuck kepada pembangkang satu ketika dulu. Kita juga terpaksa memekakkan telinga dengan berita tentang petugas2 SPR yang mengoyak/ menconteng undi pembangkang melayakkan ianya menjadi undi rosak! Kita terpaksa pejamkan telinga dengan mulut BUSUK Samy Belun yang mewar2kan projek mega yang bakal menguntungkan diri sendiri serta kroni. Turun lah keling babi oi! Dah lama ko duk situh! Kerusi tu dah buruk dah pun! Huh!

Sudah LAH!

Kita juga terpaksa melihat saja bapuk2 dan pelacur2 berpeleseran di kota Kuala Lumpur yang merupakan pusat Islam Had Hari tanpa ada sekatan besar2an. Setakat rush je tak guna bang. Dah nama negara Islam, orang Islam boleh ke masuk disko teguk arak? Bodoh! Bahloil!

Masih nak kata rakyat sokong BE END? Sumer rakyat dah tahu yang tahun depan kita semua akan merana dek banyak barang yang akan dinaikkan. Barang naik, korang TURUN lah!

Sudah LAH! Sudah LAH! Sudah LAH!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive