KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 27, 2008

BAPA MEMBANTU ... ANAK MENIPU

DAH 27 TAHUN BARU DAPAT GERAN
pemudabukitkatil

JEMPOL : Sudah 27 tahun membayar hutang barulah dapat geran. Sudah berpuluh ribu malah mungkin jutaan ringgit hasil dari titik peluh penerokan felda 'disedut' tanpa belas ihsan barulah peneroka Felda Palong 7 diberi hak untuk memiliki tanah ladang dan rumah mereka.

Tak payah Najib hendak menipu rakyat terutama peneroka felda sendiri dengan kata-kata manis seperti, kerajaan komited untuk menjaga kebajikan dan membela nasib golongan peneroka sehingga ke generasi seterusnya tanpa mengharapkan sebarang balasan dan juga janji manis, walaupun sudah 50 tahun berlalu sejak Felda ditubuhkan, peneroka tanah rancangan itu tetap dibantu malah melangkau kepada generasi kedua dan ketiga.

Berapa ramai penagih dadah di seluruh felda di negara kita mengapa ianya tidak disebut oleh Najib. Berapa banyak wang bayaran balik yang telah dibayar oleh peneroka? Mengapa Najib tak sentuh?

Kes Mahkamah di Kelantan baru-baru ini benar-benar membuktikan bahawa Peneroka di anaktirikan dari segi harga kelapa sawit.

No2umnO - 27Tahun untuk tunaikan janji. Itulah Barisan Nasional@UMNO yang TAK BOHONG, TAK MENANG. Jauh benar untuk menyamakan perangai buruk anak dengan jasa baik ayahnya dulu. Bapa membantu, anak menipu. Bapa menolong, anak mengelembong, Bapa berjimat, anak pengkhianat. Itu lah Najib dan Allahyarham Tun Razak.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive