KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 16, 2008

DEDAH: PATRICK BADAWI LAGI?

The image “http://buletinonline.net/images/banners/kristal.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Teka teki siapa bangunkan Taman Tamaddun Islam terjawab

Ditulis oleh SM Noor
buletinonline

Kuala Terengganu, 15 Jan – Pembinaan Taman Tamaddun Islam yang keseluruhannya kosnya bernilai RM250 juta, dikatakan telah siap dan akan dirasmikan oleh Perdana Menteri pada 3 Februari yang akan datang.

The image “http://buletinonline.net/images/banners/matbangla.gif” cannot be displayed, because it contains errors.PAS Terengganu tidak menolak pembangunan. Namun pembangunan yang menggunakan RM250 juta wang rakyat kerana hanya untuk membina sebuah masjid tanpa qaryah beserta 21 replika monumen adalah tidak wajar samasekali memandangkan Terengganu adalah negeri kedua miskin di Malaysia.

Apatah lagi projek ‘mega semerta’ itu dibolot oleh Patrick Lim, kroni Abdullah Ahmad Badawi, Perdana Menteri Malaysia. Walaupun dikatakan secara rasminya ia dimajukan oleh Perbadanan Memajukan Iktisad Negeri Terengganu(PERMINT), namun tidak menjadi rahsia lagi bahawa PERMINT hanyalah sebagai ‘saluran’ pengaliran wang Ehsan Royalti Petroleum yang dipanggil ‘Dana Khas Persekutuan’.

Buletinonline pernah mendedahkan bahawa projek Masjid Kristal Pulau Wan Man itu bukan ‘idea’ tulin samada dari Pak Lah, Pak Deris atau Pak Patrick. Ia adalah hasil rekaan Sandersongroup, sebuah syarikat dari Australia, yang juga menjadi syarikat perunding kepada Patrick Lim.

The image “http://buletinonline.net/images/banners/matbangla2.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Teka teki siapakah yang menjadi pekerja bagi projek ersebut kita terjawab. Lensa kamera Buletinonline telah merakam foto ini kelmarin, dan terbukti dakwaan bahawa pembangunan tersebut tidak membawa banyak faedah kepada rakyat Terengganu benar

Jawapannya jelas, melihat dari paras rupa mereka, adalah merupakan wajah-wajah yang semakin ramai dilihat dibumi Terengganu sekarang ini. Kemana sahaja kita pergi pastinya ‘Mat Bangla’ mudah dijumpai

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive