KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 16, 2008

TM STREAMIX INDAH KATA BURUK KERJA

Oleh : Tun Telanai
Assalamu'alaikum wm.wrt,

Hampir dua minggu saya tidak boleh access internet kerana sistem yang digunakan oleh STMB down. Dalam tempoh tersebut saya mengalami banyak kerugian. Saya tidak boleh menulis dan menyumbang idea menentang fahaman kurafat yang dibawa oleh UMNO melalui ideologi sekularnya dan mazhab Islam yang ada had dan harinya itu. Apatah tah lagi untuk mengikuti isu-isu semasa yang melanda negara masa kini. Fikiran menjadi buntu.

Perasaan membara marah kepada TMstreamix. Para jurutekniknya lembab bertindak. Cuba saudara pembaca bayangkan, saya telah membuat laporan pada hari Jumaat, 11.1.2008, jam 8.30 malam. Tidak ada sebarang tindakan yang diambil untuk memulihkan sistem yang down itu. Setiap hari saya membuat laporan. Saya terpaksa bernada ugutan pada pagi [9.00 pagi] hari selasa 15.1.2008, baharulah pada pukul 4.00 petang sistem TMstreamix mulai berfungsi semula. Betapa ruginya saya ketika itu.

Tahun 2007, saya mengalami masalah yang sama. Sistem streamix yang down, ia tidak ada kaitan dengan sistem komputer saya. Dalam bulan Julai 2007, 4 hari saya tidak dapat access internet [18 hingga 21.7.2007]. Bulan Ogos 15 hari [1-3, 8-10, 15-18 dan 27-31.8.2007] dan bulan September [1-4.9.2007 dan 11 - 19.9.2007].

Gangguan ini dapat dipulihan setelah berkali-kali saya mendesak agar TM menyemak peralatannya, setelah saya dinasihatkan oleh juruteknik yang saya panggil yang mendapati sistem komputer saya berada keadaan baik. Akhirnya pihak TMstreamix mengaku bahawa pot yang digunakan oleh saya didapati rosak kerana lama, dan diganti baru.

Saya tidak dbayar sebarang ganti rugi. Begtulah cara kerja orang-orang TM.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive