KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 9, 2008

Nak jadikan Kelantan pusat peradaban Islam konon!


Januari 5, 2008 by Pembebel

Semua tahu kan? Anjing itu menyalak lagi. Siapa? Oh aku lupa yang anjing itu adalah Najib, manusia muka paling tak malu abad ini! Najib (anjing) kata nak tukarkan(?) Kelantan menjadi pusat peradaban Islam, mengalahkan apa yang Tok Guru Nik Aziz buat skang ni da.. What da PUCK?! Siapa dia? Dia belajar ilmu agama setakat mana? Cukup ke dengan menghunus keris je? Cukup ke hanya dengan memakai songkok ke sini ke sana sambil buat muka donno? Muka berlagak baik. Muka tak bersalah dan pura2 tak ingat yang diri itu pembunuh yang meletupkan Altantuya?! Nak “tukar” Kelantan jadi pusat peradaban Islam konon! Pigi dah mabuk! Pigi da mampos! Apa point yang Najib bawak?

“Selama PAS memerintah Kelantan, berapa bijik masjid yang mereka (PAS) bina?” katanya dengan angkuh sambil disorak penyokong2 BODOH yang BUTA KENYATAAN!

Nampaknya AMNO juga “mengemis” menang sorak sekarang ni. Takde idea lain ke nak buat? Desperate collecting a support? SHIT! Bagi aku, bina masjid pun kalo orang tak pegi buat hape? Baik derma pada orang miskin! Terengganu dah dapat, apa AMNO buat? Buat masjid seratus bijik? Seribu bijik? Curi minyak ada la.. Kesian aku tengok rang Terengganu. Sial la geng2 KERA! Cakap lah apa saja. Canangkan je lah apa saja! Semuanya bermotifkan politik! Nak tawan Kelantan konon! Pegi mampus la Najib BABI oi. Kau tu timbalan bapak KERA je. Penggal depan jangan harap akan kekal! Siol! BERUK! BABI! ANJING la Najib! SHUT YOUR PUCKING MOUTH! Haha!!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive