KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 5, 2008

SOI LEK BERHENTI, MUSA AMAN TAK MAU


Skandal Seks, Musa Aman harus letak jawatan
malaysia-today.net

Mengikut siasatan Malaysia Today, Musa bernikah secara sah dengan Jennifer Marcus dan telah memperoleh dua orang anak, namun pernikahan tersebut tidak didaftarkan secara sah.

Musa juga pernah menjalinkan hubungan sulit dengan seorang kerani di Yayasan Sabah sehingga melahirkan seorang anak luar nikah dan kemudiannya bernikah dengan wanita tersebut.

Kini Musa turut dilibatkan dengan seorang wanita Filipina, Emmelda, yang masih menjadi isteri orang tetapi sering kelihatan bersama Musa di sebuah Pulau Bebas Cukai.

Jika kenyataan ini agak keterlaluan, sila anda semak Laporan Polis 81 Dalil yang difailkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, Datuk Dr Jeffrey Kitingan pada tahun lalu;

”DALIL KETIGA PULUH SATU: Telah menggunakan kedudukannya sebagai Pengarah Yayasan Sabah dengan melantik seorang wanita Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) yang mendapat kad pengenalan projek daripada Task Force Umno, RAHMAWATI sebagai kerani di Yayasan Sabah. Rahmawati tidak mempunyai sebarang kelulusan. Ketika itu ibu bapa Rahmawati juga tidak mempunyai sebarang dokumen. Musa telah membayar sejumlah RM5,000 kepada Pengarah Jabatan Pendaftaran Sabah, Abdul Rauf Sani (Bekas Tahanan ISA kerana KP Projek) untuk mendapatkan kad pengenalan projek berkenaan. Musa turut mempunyai SKANDAL SEKS dengan gadis berkenaan sehingga melahirkan anak ’LUAR NIKAH’ yang dihantar ke Banjar Masin, tempat asal gadis berkenaan untuk menutup rahsia. Musa menghantar Rahmawati melanjutkan pelajaran ke Australia dengan meluluskan biasiswa Yayasan Sabah kepada RAHMAWATI yang dinikahinya. Setelah kembali daripada Australia, Musa melantik isterinya (Rahmawati) sebagai PENGURUS WILAYAH YAYASAN SABAH SANDAKAN sehingga kini. Sehubungan itu Musa secara sedar telah menyalahguna kuasa melakukan rasuah mengikut Seksyen 2(1), Seksyen 2 (2) Ordinan 22 (KUASA-KUASA PERLU) Darurat, 1970 dan Seksyen 8(1) Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) 1960. |more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive