KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 5, 2008

Siapa tokoh wanita yang bermukah di luar negara?

Harakahdaily

Pokoknya, beliau tiada kesungguhan dan azam yang kental bagi melakukan pembersihan. Atau, mungkinkah beliau tidak cukup kuat untuk membersih?

Bagi Soi Lek, ini mungkin pengakuan ikhlas saat egonya telah ditebas dan dihakis habis oleh media. Aksinya yang ditelanjangkan media membenihkan dendam di dada Soi Lek. Apa salahnya jika Soi Lek dedahkan siapa menteri lain yang menyimpan mistress?

Atau, mungkin ada juga tokoh pemimpin wanita negara yang menyimpan teman lelaki tempatan di mana, sesekali 'si dia' itu diajak berasmaradana di luar negara?

Berapakah bayaran Soi Lek ke atas mistress? Setinggi-tinggi bayaran mungkin mencecah angka sekitar RM10,000 untuk sebulan atau sekali service. Wang itu mungkin juga elaun beliau selama ini. Itu duit rakyat yang mengupahnya. Ini satu kemungkinan.

"Lelaki ini ketua samseng India di Johor. Tokoh pimpinan wanita negara ini akan menghubunginya kalau ada kerja di luar negara," kata seorang pesara yang ingin dikenali sebagai Long Hassan.

Long Hassan (samaran), 60, berkata tokoh pimpinan wanita negara itu akan memasukkan sejumlah wang yang besar ke dalam akaun bank lelaki itu yang lebih dikenali sebagai 'Mr GD' sebelum menghadiri mesyuarat di luar negara.

Tidak mustahil tokoh wanita itu pun terlibat dengan gejala yang sama dengan teman lelaki gelap. Perihal kewujudan gigolo (teman lelaki simpanan oleh wanita kelas atasan) pernah tercatat di dalam al-Qur'an sendiri.

"... Mereka (hamba-hamba perempuan yang akan dijadikan isteri, hendaklah) yang sopan dan bukan perempuan-perempuan lacur, serta bukan pula (wanita) yang mengambil lelaki sebagai teman simpanan ..." - (maksud surah an-Nisa': 25)

|more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive