KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

Tiada Logo Pada Hari Perisytiharan

Bandaraya Kuala Terengganu Tidak Mempunyai Logo Pada Hari Perisytiharan
tranungkite

Keputusan secara 'ad-hoc' atau segera pasti perlu dilakukan.Akan tetapi setiap apa yang kita lakukan pasti mempunyai ada-adabnya.Tidak boleh hentam keromo tidak boleh membabi buta.Termasuk dalam kes logo baru bagi bandaraya K.Terengganu ni.Adakah kerajaan negeri sekarang terlalu berkuasa sehinggakan tidak perlu merujuk atau mendapatkan perkenan DYMM Sultan Mizan.Mungkin kerana ini adalah anugerah Pusat maka kerajaan negeri mempunyai satu kuasa 'Decision Making' yang besar.

Antara perkara-perkara penting yang perlu diketahui oleh rakyat,wajib dikhabarkan oleh PBT.Rakyat hanya mahu agar kesan anugerah ini tidak sesekali meganggu kos sarahidup kehidupan seharian mereka.

Antara perkara penting yang perlu rakyat K.Terengganu tahu...Adakah Sistem Percukaian Bandaraya ini akan menjadi kudis dan panau pada kehidupan seharian.? Adakah sistem percukaian yang digunapakai sebelum ini masih terus digunakan.? Tiada kempen atau majlis penerangan yang digerakkan.Secara logik akal manusia Terengganu sekarang,mesti ada harga atau sesuatu yang perlu dibayar untuk anugerah ini. |more...|

Sebelum ditegur oleh DYMM Sultan Mizan

a

Gambar ini diambil pada pukul 6.00ptg pada 01hb Januari 2008 iaitun hari permasyhuran Bandaraya.Masih tiada..Malu... wehhhhh...!!

b

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive