KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

SOI LEK KESAL MENGAKU

"After I made my confession, I had hoped Malaysians would be able to accept my apology," he said. "Unfortunately, from the feedback I received, I observed that Malaysians cannot accept it."

"Some Malaysians have a holier-than-thou attitude," Chua, a doctor by training, told a packed news conference at his office. "At the end of the day, it just tells you that honesty sometimes does not pay." - Reuter

Soi Lek menyesal kerana mengaku. Kalau dia tahu rakyat tetap tolak, sudah pasti, dia akan ikut cara UMNO berbohong. Kalau tak pandai menipu, macamana boleh jadi pemimpin BN? Bukan kah syarat wajib untuk jadi PEMIMPIN BN, kena pandai menipu. Cuma mungkin sudah kelihatan terang dan nyata, tidak boleh berselindung, maka terpaksa mengaku.

Terima kaseh internet dan blog yang berusaha untuk tolak pemimpin seperti ini.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive