KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 7, 2008

IKUTKAN SAJA, PILIHANRAYA DAH TIBA.

PM Akan Minta Hishammuddin Bincang Isu Sekolah Damansara

KUALA LUMPUR, 7 Feb (Bernama) -- Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi akan meminta Menteri Pendidikan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein membincangkan permintaan daripada masyarakat Cina supaya dibuka semula sekolah rendah Cina Damansara.

Hishammuddin akan membincangkan perkara itu dengan Presiden MCA Datuk Seri Ong Ka Ting dan pemangku Presiden Gerakan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon, katanya kepada pemberita di Rumah Terbuka Tahun Baru Cina Gerakan hari ini.

Perdana Menteri berkata isu sekolah itu dibangkitkan semasa beliau mengadakan perjumpaan dengan wakil masyarakat Cina di pejabatnya baru-baru ini.

Sekolah itu ditutup pada 2001 dan sebuah sekolah baru dibina di Tropicana, juga di Damansara. Antara sebab yang diberikan bagi penutupan sekolah itu ialah kawasan itu terlalu sesak, Penutupannya menimbulkan bantahan masyarakat dan ibu bapa Cina di kawasan itu.

No2umnO - Waktu pilihraya ini, negara pun BN sanggup gadai. SO siapa yang ada kuasa, minta saja kerana pemimpin negara sanggup gadaikan apa sahaja demi kuasa.

1 comments:

Anonymous said...

Kalau cina dan india boleh dapat peruntukan banyak macam tu utk sekolah mereka, menagapa umno tak bagi sama banyak untuk sekolah2 agama yang dipelopori oleh orang melayu? Bukankah umno bersikap adil?

Posting terkini

Blog Archive