KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 28, 2008

WAK KENA MARAH HARI NI

RUJUKAN: BN (Barisan Nasional) Rally at Pudu
Pemilik Blog: Jim Mc Anna

Anonymous said...
You have taken the photos and text from my blog WITHOUT permission (on subject of BN rally at Pudu) and used my name. PLEASE REMOVE !!!!! This is very BAD practise. As the topic is of a political nature - if taken out of context as you have done - you could have got me into trouble with authorities. PLEASE REMOVE - before I take further action.

Jawapan dari Radenjowo
Minta maaf la bebanyak banyak. Tak tau la pulak kalau artikel ni untuk dijual. Kalau tau untuk dijual, radenjowo pun tak ingin nak beli. No2umno hidup bagai pengemis. Kalau ada berita menarik, wak akan hidangkan di dalam blog ini untuk bacaan orang ramai. Ada masa wak akan hasilkan sendiri. Mana la tau .... tulisan yang baik, wak tumpang bangga. Tapi berlainan pulak dengan pemilik blog ini yang menulis blog untuk sendiri baca. Tentang action tu? Tak tau la pulak. Nak hantar surat saman ke mana agaknya? Kat CYBER CAFEE atau STARBUCKS.

Tapi demi menghormati hak pemilik .... maka wak akan keluarkan artikel (BN (Barisan Nasional) Rally at Pudu) ini dari blog No2umno. Apa nak buat .... orang dah suruh. Tapi artikel wak yang orang lain ambil tu, macamana nak kira agaknye?

Tapi nasihat wak ..... sebelum menulis, kita kena fikir kemungkinan yang berlaku. Nak berniaga ke? Nak mengorat ke? Nak mengkritik ke atau untuk apa sahaja ..... Lebih mudah tulis diary, tak der orang tau, tak der orang curi. Itulah blog. Kalau tak mau orang curi aset kita, simpan dalam peti besi. Ikat pada tiang rumah. Kalau hilang peti besi .... hilang lah rumah sekali.

1 comments:

Anonymous said...

Salam

Manusia memang bagai². Saya pernah mendapat email dari seorang yang menulis di blog MOTIVASI bahawa artikel yang saya dapat dari yahoo group dan saya publish di blog saya adalah hak milik dia.

Saya tidak pasti artikel ini dari asal, tetapi bahan yang baik untuk kebaikan tentu boleh dikongsi. Rasanya artikel MOTIVASI tersebut hanya untuk bacaan diri sendiri.

Percayalah...jika kita berkongsi sesuatu yang baik, jangan berharap pada nama, berharaplah pada pahala akhirat. InsyaAllah ilmu tersebut akan berkat.

Cucu Kudin

Posting terkini

Blog Archive