KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 6, 2008

SITI PENING KEPALA

http://farm2.static.flickr.com/1109/687788746_36496512ac_o.jpg

Wak kasihan melihatkan artis artis negara kita. Pada mereka yang tak tahu politik kita maafkan tapi kepada yang cuba bermain politik dan menjadi alat Barisan Nasional ... sungguh menyedihkan.

TASEK GELUGOR 5 Mac – Penyanyi Datuk Siti Nurhaliza Taruddin meminta rakyat memberi sokongan padu kepada Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Sabtu ini.

Beliau yakin orang ramai pasti telah membuat penilaian dan keputusan terbaik untuk memilih parti yang dapat menjamin masa depan diri, keluarga dan negara.

“Dalam hidup, kita perlu buat keputusan terbaik, bukan saja untuk diri sendiri tetapi keluarga.

“Saya yakin calon BN termasuk Tan Sri Nor Mohamed (Yakcop) dapat kemenangan pada pilihan raya nanti,'' katanya.
- Utusan Meloya

Lihatkan keadaan SITI NURHALIZA yang terpaksa menyokong Barisan Nasional setelah kehadirannya di Rembau ketika dijemput oleh Khairy Jamaluddin di dalam siri ceramahnya yang lepas, telah mengundang pelbagai spekulasi. Beliau TIDAK menyebut sebarang arahan atau desakan untuk menyokong BN, lantas ada pihak yang tidak berpuas hati.

Suaminya 'Datuk K' , Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa adalah kroni kepada beberapa orang pemimpin BN. Kini BN di dalam keadaan yang terumbang ambing. Capai mana yang dapat. Datuk K terpaksa menyokong BN demi masa depan. Status kroninya telah mengheret beliau untuk berkempen bersama. Namun kehadirannya tidak memberikan apa apa perbezaan dan pilihannya tiada, kecuali untuk membawa bersama isterinya, seorang artis tersohor ketika ini, Siti Nurhaliza Taruddin. Beliau mampu menggamit ramai untuk hadir disamping menjadi umpan pilihanraya.

Kalau dulu tidak menyebut, kini Siti terpaksa ubah senikata di dalam ucapannya....

Di Rembau , "Pilih lah secara bijak" , tapi di Pulau Pinang pula .... "“Dalam hidup, kita perlu buat keputusan terbaik, bukan saja untuk diri sendiri tetapi keluarga. Saya yakin calon BN termasuk Tan Sri Nor Mohamed (Yakcop) dapat kemenangan pada pilihan raya nanti.''

Semua gara gara ... tak bantu tak boleh, dibantu, terpaksa.

Siti boleh hidup dengan kurnia suara dan bakatnya walau parti apa pun yang memerintah, tapi suaminya ..... Tak der BN, pening kepala. Maka ... nilaikan tindakan dan usaha beliau. Ikhlas atau dipaksa ikhlas. Tanggung jawab sebagai isteri beb.....

3 comments:

Anonymous said...

Tak payah lah SITI. Pakai tudung stail Islam Hadhari. Pakai serupa tak pakai.

Anonymous said...

ohhh...ni cara terbaru pakai tudung ye? Lepas balik haji, ingat insaf dah, rupanya ada pulak stail mazhab lain yang dikutinya...kesian siti

Anonymous said...

bg aku la..yg korg sebok sgt psl siti pkai tudung ke idak tu ape hal??dier ader kaco hidup korg ker?ader ke dier m'ngate ahli kuarge korg yg pompuan pakai tudung ke idak?baik tgk kain sndr r sblm kate org len..mcm bodo kater org tp sndr..??yg korg nk kutuk kerajaan ni aper psl..korg penah x duk luar negara??rakyat dorg nk wat pinjamam utk perumahan pun ssh giler babi..ni kan kerajaan kiter dh cukup baik bg mcm2 terutama kt org melayu..kalu lah aku jd PM..aku cek blik kertas undi saper yg pangkah slain BN aku cmpk je kt lombong..

Posting terkini

Blog Archive