KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 3, 2008

TULENKAH KEJANTANAN KHAIRY UNTUK BERDEBAT?

Rujuk: video

Di dalam Berita TV9 Hari ini, Khairy Jamaluddin menyatakan kesanggupannya untuk berdebat dengan PKR termasuk penasihat Parti itu, DS Anwar Ibrahim. Menurut katanya di dalam ceramah di Rembau, beliau memberitahu bahawa debat itu adalah bertujuan untuk membetulkan fakta namun ia perlu MERUJUK KEPADA JADUAL HARIANnya.

Pilihanraya tinggal 6 hari dan bilakah masa nya yang sesuai untuk perdebatan itu? Sekali lagi alasan dan alasan akan diberikan. Jang pelik ...

Kita tentu masih ingat bahawa sepanjang UMNO ditubuhkan, tiada pernah perdebatan secara terbuka dibuat. Dan beberapa tahun yang lalu bila UMNO dikatakan sanggup berdepan dengan PAS, mereka telah beberapa kali memberi kan alasan dan berakhir dengan penggantungan hasrat. Dengan tidak malu pula, UMNO menyalahkan PAS dengan bermacam macam alasan penolakan yang kononnya dibuat oleh PAS.

Ni semua mainan politik UMNO dan BERUK REMBAU cuba mengulangi penipuan yang sama. Wak berani taruh......tak kan UMNO berani nya. Keris yang dijulang dek pendekar UMNO buatan Hong Kong .... lebih baik simpan. Jantan yang bukan jantan, pendekar yang lebih kelakar dari pendekar.

1 comments:

Anonymous said...

Orang Utan tu cakap je. Memang setuju. Khairy takkan berani. Dia hanya menjawab soalan wartawan. kalau tak sahut cabaran, nampak sangat bapoknya. Dan khairy tak boleh jawab tentang turun harga minyak dan negara kebajikan. Terkincit lah dia jawab. Cabaran dari Rakyat malaysia, kalau betul betul jantan. Turun padang berdebat. Jangan cakap aje.

Posting terkini

Blog Archive