KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 7, 2008

Apa Sudah Jadi Pada Saudi?

 JOM PAKAT-PAKAT BANTAH WAHHABI KERANA TUKAR TEMPAT SA'I SOFA & MARWAH
Tranungkite
Saban hari umat Islam kini pergi menunaikan Umrah. Tetapi kerana kejahatan Wahhabi pengkhianat agama Allah waktu yang sama melakukan amalan bid'ah yang paling besar iaitu menukar tempat Nabi melakukan sa'i antara bukit Sofa dan Bukit Marwah ke tempat yang lain. Mari Berpakat dan Bersatu Menbantah Wahabi !! Sekiranya amalan sambutan Maulid dianggap bid'ah sampai beria-ria mengedarkan risalah yang lama lagi kuno kononnya membantah amalan Maulid tapi yang sekarang ini Wahhabi TUKAR tempat sa'i kepada tempat & kawasan lain tanpa berdalilkan sehuruf nas pun dari mana-mana dalil Al-Quran mahupun Hadith adakah ia bukan bid'ah?!


Nah! sekalipun Wahhabi tidak menganggap perbuatan menukar tempat sa'i itu adalah bid'ah maka mana nas yang kata harus?! adakah dari kenyataan orang Barat kafir yang Wahhabi berkerjasama menjatuhkan kerajaan Islam dahulu dan membunuh ribuan umat Islam bersama kafir Barat?!
atau berdalilkan dari ruh Muhammad bin Abdul Wahhab yang menjelma hidup semula menjadi " NABI " memberi sabda?!
Inilah Wahhabi..pengkhianat agama Allah...pencetus hura-hara..tanduk fitnah.. tidak cukup aqidah sesat Wahhabi " Allah Letih Duduk Atas Kerusi" disebarkan dikampung2 kini tempat ibadah (sa'i) yang tetap pula telahpun diubah.more...

2 comments:

Anonymous said...

abih tu nak buek camno? nak boikot ke?

Anonymous said...

Perkataan wahabi sama sekali tidak boleh digunakan untuk menggambarkan kerja-kerja yang diberitakan itu. Perkataan yang sesuai ialah kerajaan Saudi Arabia. Kalau di negara kita boleh dibedakan antara parti politik dan kerajaan maka mengapa payah hendak faham beda antara fahaman dengan kerajaan yang berkuasa. Rencana ini sangat provokasi dan ditulis atas kebencian terhadap fahaman wahabi.

Posting terkini

Blog Archive