KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 12, 2008

JANGAN PERCAYA KABAR ANGIN PERHIMPUNAN TANGGUH



klpos - PENYELARAS program perhimpunan Black 14, Badrul Hisham Shaharin menafikan khabar angin yang tersebar kononnya perhimpunan yang bakal diadakan di Kelab Sultan Sulaiman Kampung Baru pada 14 April ini ditangguhkan.

Menurut Badrul, himpunan sambutan rakyat meraikan pembebasan dan kembalinya Anwar Ibrahim ke persada politik secara sah tanpa sekatan undang undang amat dinantikan. Perhimpunan akan diteruskan seperti yang telah diumumkan, sebarang usaha pengumuman batal ialah usaha jahat yang cuba mensabotaj

"Saya baru lepas sertai mesyuarat dengan pemimpin parti, semua pemimpin utama parti tersebut ADUN dan Ahli Parlimen PKR akan hadir pada hari tersebut," katanya. more...

1 comments:

Anonymous said...

Wak Raden

oleh kerana tidak dapat post ke Warung Botox, amak aku post kat komen ni. bagus artikel ni terus terang , straight to the point: dari mstar online , ruangan pendapat
------------------------------------
Harga barang naik - rakyat miskin juga yang susah
11-04-2008 01:40:00 PM

SEKARANG harga barang naik melambung - mee kuning, yee mee kecil, yee mee besar, wantan mee, kulit wantan dan kulit dumpling, koay teow, short laksa noodle, long laksa noodle yang semuanya diperbuat daripada tepung gandum akibat harga pasaran antarabangsa yg naik melambung tinggi mengikut harga antarabangsa bagi bijirin gandum dan lain-lain lagi kenaikan dengan pelbagai chain reaction lagi.

Yang menghadapi keperitan ialah rakyat yang berpendapatan rendah dan sederhana lah. Apa lagi yang kais pagi makan pagi kais petang makan petang, tak kurang jumlah ramai nya.

Tetapi mereka yang mewah dengan hasil pendapatan dari sumber rasuah, penyelewengan, salahguna kuasa dan berbagai macam hasil sumber yg tidak halal (haram) tidak akan terasa sikit pun akan kenaikan harga barangan seperti yg sedang berlaku. Naik sampai 100% atau 200% atau 500%. mere tidak hairan. Duit sentiasa masuk - duit buta, duit haram (hot money) dari sumber-sumber hasil rasuah dan penyelewengan.

Kalau tak percaya - tanya pemimpin Umno dan kroni-kroni dan kaum puak yang ada link sama dia orang. Tidak lupa juga mereka-mereka yang berkerja makan gaji upahan dengan kerajaan seperti polis, kastam, JPJ dan banyak lagi jabatan kerajaan dan govt link companies.

Tengok saja cara dan gaya hidup mewah mereka - rumah-rumah banglo besar dengan kereta-kereta mewah bersusun mcm koleksi 'toy car' saja.

Dan ada yang lebih ketara lagi mempunyai 'helipad' lagi dikawasan kediaman mereka. Maklum sajalah sampai boleh mempunyai helicopter sendiri, pergi ke kelab golf untuk bermain golf naik helicopter sendiri ni. Bayangkanlah betapa punya kaya, bayangkanlah mereka dapat duit dari mana?

post dari: chua habag mai

Posting terkini

Blog Archive