KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 7, 2008

PKR Jangan Ikut Budaya Umno!

tawanpekan
http://anwaribrahimblog.com/2008/03/30/mengingati-sahabat-dan-pejuang/

Rakyat Marhaen Mar 31st, 2008 at 6:58 pm
A’kum, DS Anwar Ibrahim Sekembalinya DS dari Bahrin sy buat temujanji melalui Rahimi,Pa DS.Sy datang bersama seorang consultan eng.Hampir 2 jam menunggu.Sy dan sahabat begitu gembira kerana akan bertemu mata dgn DS.Tapi semuanya hampa.Sy rasa tertipu setelah menunggu sekian lama,hanya sdr Ibrahim yg kami jumpa. Setelah keluar dari bilik semua orang di pej DS telah tiada. Hanya tinggal kerani saja.Kenapa jadi begini? Apa salah saya.Apa salahnya kalau DS turun sambil nak balik jumpa kami,setidak-tidaknya bersalam.Sy rasa terhina dek perbuatan DS.Rasa malu pada rakan saya.Beginikah cara DS melayan tetamu? Keesokan hari sy hantar sms pd Sani tapi tiada jawapan.Untuk pengetahuan DS sy dtg dari Kuantan.Harap dapat jawapan dari DS..

Soleh Mohamad Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan Pahang Berjuang Dari awal penangkapan DS. Orang yg memberitahu berita penangkapan DS pada Almarhum Ust Fadhil Noor Salinan akan sy hantar melalui fax. Lagi info mengenai saya
http://tawanpekan.blogspot.com/

Inilah komen saya pd blog DSAI,sehingga kini belum mendapat jawapan.Adakah untuk berjumpa bakal PM pun perlu ada kasta2.Saya bukan pergi nak minta sempati maupun minta jawatan.Temujanji telah dibuat.Adakah kerana saya bukan nama besar dalam politik? Tak tahu apa punca.Kalau anda pembaca ada pendapat / faktor boleh lah kongsi dengan saya.

Oh ya.Sebelum itu saya kongsikan keadaan hari itu.Suasana pada hari itu tidaklah sibuk .Ada beberapa orang india (katanya dato) ada juga dari Sabah dan beberapa orang lagi.Ada juga hari itu beberapa staff DSAI,saya kenal juga seorang dua,termasuklah Azmin Ali.Kalau tak silap.

Posting ini bukan untuk kepentingan saya,tapi supaya dapat dibaiki,kalau tidak semakin ramai rakyat mengalami nasib seperti ini dan mereka akan berjauh hati.Lama2 PKR akan jadi macam umno.

1 comments:

Anonymous said...

azmin ada kat situ.padan muka hang

Posting terkini

Blog Archive