KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 11, 2008

Sepoi Apek jeles karen

Motor-motoran
zul4kulim


A'kum,

Di atas permintaan ramai, saya perkenalkan moto kesayangan saya...Kawasaki Vulcan 500cc(CBU). Saya beli betoi-betoi hari kelahiran anak sulong saya Aqila Zulaiqha 23.03.1995..tengah hari saya beli malam dia join kita kat dunia fana' ni..hehehe..Tu yang saya sayang moto ni. So far tak meragam sangat..takat JB, KB dah berkenjah sampe..

Tapi anak bini saya dah pueh meronda. Cume isteri kesayangan saya Maimun sekarang ni kureng sikit nak bermotor dengan saya..sejak-sejak saya terbawak laju sikit pada satu ketika dolu-dolu..aisey..kasi chan lah brader. Bawak moto 500cc takat 5-60km sejam sakit tengkok darr..

Anak saya yang bongsu Aisya Zafira tiap pagi sure ikut saya hantaq abang dia Azrul Muqmin ke sekolah agama rakyat Al Islah AU2 Keramat.

Tapi anak saya Amirul Muqmin dah booking awai-awai ni moto dia..peh..saya ingat Sepoi Apek jeles karen kot..


Zulkifli Noordin

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive