KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 11, 2008

UMNO BERHARAP PADA PAGAR ...

Kata bernama di Utusan Meloya ...

Sokongan peribadi untuk Najib

(...) Pemangku Ketua Pemuda UMNO Bahagian Ipoh Barat, Ahmad Faizal Azumu hari ini menyatakan sokongan peribadi yang tidak berbelah bahagi kepada Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai calon Presiden UMNO bagi menggantikan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Beliau turut menyatakan sokongan penuh kepada Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir sebagai calon Ketua Pemuda UMNO untuk menggantikan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein yang akan mengosongkan jawatan itu pada pemilihan parti Disember ini.

"Daya kepimpinan, keberanian dan kebijaksanaan mereka berdua amat dihormati kawan dan lawan. Perwatakan mereka yang berhemah tinggi akan mampu menarik semula minat dan mengembalikan sokongan rakyat kepada UMNO dan Barisan Nasional," katanya dalam satu kenyataan kepada Bernama di sini hari ini.

Ahmad Faizal berkata, beliau tidak berniat untuk bersikap biadab terhadap peneraju parti pada masa sekarang tetapi pandangan peribadinya itu adalah berasaskan kepada pandangan yang diterima daripada anggota dan orang ramai.

Katanya, sokongan penuh kepada kedua-dua pemimpin itu dibuat atas semangat demokrasi dan cintakan parti. more...

berita lain pulak

Umno Kedah hentam Abdullah
(...) Tekanan terhadap perdana menteri semakin meningkat - dengan pemimpin-pemimpin akar umbi Umno Kedah pula mengkritik kepemimpinan beliau hari ini. more...

Berita berkaitan:
PERISTIWA DI DEPAN NAJIB...UPDATE
Abdullah Diminta Berundur

No2umnO - Yang pening tambah lah peningnya. Bukan pembaca, tapi Pak Lah. Bukan dia tak tau.....SB SB banyak yang bagi tau info pergerakan Najib. Harapkan pagar .... pagar pulak yang orang sokong. Penyokong UMNO pulak. Tak dapat Padi, pagar pun jadi. Kalau wak orang UMNO, wak pun pening nak pilih. Bukan ramai yang wibawa, tapi ramai yang dah gila? Semuanya hancusssss.....dan lebusssssss.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive