KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 8, 2008

Pelatih PLKN meninggal dunia

malaysiakini - Seorang pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang sedang mengikuti latihan di Kem Geo Kosmo, Kuala Kubu Baru, Selangor meninggal dunia malam tadi selepas mengadu sakit perut.

Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN) Datuk Abdul Hadi Awang Kechil berkata, Too Hui Min, 18, meninggal dunia di Hospital Slim River jam 10.45 malam ketika menjalani rawatan.

Menurut laporan Bernama, Abdul Hadi berkata, pelatih wanita itu mengadu sakit perut pada jam 3 petang semalam semasa menjalani latihan menembak di lapang sasar Jugra Banting, Selangor dan telah diperiksa anggota perubatan di sana.

"Pelatih itu kemudiannya dibawa balik ke kem lebih awal dari pelatih lain untuk mendapatkan rawatan lanjut oleh pembantu perubatan di kem itu sebelum dihantar ke Hospital Slim River, kira-kira jam 8.45 malam," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur hari ini.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

2 comments:

Anonymous said...

korea tak ambik pun pelatih wanita kecuali on request.walaupun sihat,,ada setengah wanita yg lemah lembut bila diasak dgn latihan yg kasar itulah padahnya.org maju awak nak maju tapi maju tak bertempat.

Anonymous said...

bukan crite korea ke.....pe ke....

critenye....kite kne lawan ini PLKN..!!!!

bikin bazir duitt!!!!!

najib dpt poket....
yg kite kne kerah ni dpt pe..????

dpt mati..!!!!
cm tuya gak le gamaknye..

hehe....

Posting terkini

Blog Archive