KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 19, 2008

10 Ribu Tiket FREE untuk pelajar tonton Konsert

idrisahmad - Dalam keadaan semua orang bercakap mengenai keruntuhan akhlak dan moral maka tiba-tiba berita 10 ribu tiket percuma untuk pelajar-pelajar sekolah Selangor menonton konsert yang akan berlangsung pada 6hb Julai 2008 oleh pihak penganjur.(Utusan Malaysia 19hb Jun 2008).

Apakah ini modal insan yang kita hendak lahirkan. Apakah ini rupa paras remaja sekolah yang kita hendak bentuk?. Sudah cukup Umno/BN menjahanamkan remaja dan belia melalui budaya yang tidak membangunkan intelektual dan jati diri rakyat negara ini.

Tiba-tiba kita pula meneruskan pula budaya ini maka hasilnya sama sahaja. Nanti keuntungan dan hasil mahsul negeri yang melimpah ruah ditarik oleh Allah SWT untuk mengubat penyakit remaja dan belia yang rosak, kerana meniru modul yang Umno/BN telah lakukan.

Allah boleh tarik nikmat dengan sekelip mata sahaja. Contohnya kerajaan BN/Umno sudah membelanjakan wang RM2.37B untuk PLKN kononnya bagi merawat masalah belia remaja di negara ini. Apakah kita tidak pernah mahu mengambil iktibar daripada apa yang berlaku.... selanjutnya.

1 comments:

Putra IJ80 said...

Ini lah penyakit mereka yang tahu Agama tapi tidak mengamalkannya,atau mengambil mudah hukum hakam nya.

Orang begini sifatnya,menganggap minum arak sedikit tak mabuk tak apa,sembahyang sengaja tinggal bole kada' saja,Jumaat tak sembahyang jangan tiga kali bole saja,dan macam macam ikut akal die.

Payyyaaahhhh!!!!!

Posting terkini

Blog Archive